Co je Integrovaný dopravní systém Táborska?
Dojíždíte každý den za prací či do školy? V oblasti Tábora, Sezimova Ústí a Plané nad Lužnicí můžete v našich vlacích využít předplatní jízdenky IDS TA.
Co je Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje?
Dojíždíte každý den za prací či do školy? Nebo jedete jen na výlet? V Moravskoslezském kraji můžete v našich vlacích využít dlouhodobé časové jízdenky ODIS, jednotlivé jízdné REGION či krátkodobé časové jízdenky ODIS.
Co je Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje?
Dojíždíte každý den za prací či do školy? Nebo jedete jen na výlet? V Jihomoravském kraji a nejbližším okolí můžete v našich vlacích využít jízdenky pro jednu cestu i předplatní jízdenky IDS JMK.
Jedete do polského příhraničí?
Česko-polské pohraničí nabízí jedinečné příležitosti jak pro turistické vyžití, tak k návštěvě památek na obou stranách hranice.
Jedete do polského příhraničí?
Česko-polské pohraničí v Libereckém regionu nabízí jedinečné příležitosti jak pro turistické vyžití, tak k návštěvě památek na obou stranách hranice
Jedním z velkých dodavatelů vozů pro tehdejší Československé dráhy byl v od začátku 60. do 90. let závod Vaggonbau Bautzen. Šlo o podnik sídlící ve východoněmeckém městě Budyšín, založený již v roce 1846 a od února 1998 patřící do koncernu Bombardier. ČSD od vagonky zpočátku odebíraly vozy se skříní typu UIC-Y, nejčastěji s podvozky Görlitz V / Görlitz Va. Od druhé poloviny 80. let byly dodávány vozy typu UIC-Z s podvozky GP 200 S. Podnik počátkem 60. let rovněž vyráběl čtyřnápravové služební vozy.