Je vlak pro vaše cesty vždy hlavní volbou? Ušetřete s In Kartou při každé jízdě!
za
150 Kč
Návazná zaměstnanecká In Karta
Podání žádosti o duplikát u In Karty s končící platností.
O duplikát lze žádat u In Karty, jejíž platnost končí za méně než 62 dní.
Platba za jízdní výhody
Samostatné pořízení časového příplatku po již provedené prolongaci
za
160 Kč
Podání žádosti o duplikát karty při ztrátě nebo odcizení karty nebo při změně jména nebo podoby držitele
O duplikát lze požádat až po zablokování předchozí In Karty u personalisty, u pokladny nebo na stránce Moje In Karta
Již od
350 Kč
Komfort pro každého
1 týden | 350 Kč |
1 měsíc | 990 Kč |
3 měsíce | 2490 Kč |
1 rok | 5990 Kč |
Doplatek lze použít společně s jakoukoliv jízdenkou 2. třídy mimo jízdenky se slevou 75 %
Zeptejte se nás a my vám rádi pomůžeme s výběrem nejvhodnější slevové aplikace.
+420 221 111 122
Podívejte se na kompletní informace o vaší In Kartě a aplikacích nebo jízdenkách na ní nahraných. Stačí vám k tomu jen heslo, které jste dostali při jejím nákupu.
Používejte svoji In Kartu k rychlým nákupům jízdenek u pokladny nebo u průvodčího. Stačí předem nabít peníze do vaší In Karty.
Více o peněženceProč na hotové In Kartě není patrné, že se jedná např. o aplikaci IN 25?
Výhodou čipové In Karty je to, že umožní v době své platnosti nahrání několika různých aplikací bez nutnosti vyrábět vždy novou kartu. Tím, že všechny zákaznické In Karty mají stejnou vizuální podobu, tuto flexibilitu umožňují.
Jak mám postupovat, když ztratím předběžnou In Kartu? Je možné vydat duplikát?
V termínu, který byl stanoven pro výdej hotové In Karty, se dostavíte do stanice, kterou jste si zvolil v žádosti. Čipová In Karta vám bude vydána po předložení průkazu totožnosti. Výdej duplikátu předběžné In Karty není možný.
Hotová In Karta je ve stanici výdeje připravena k vyzvednutí po dobu 3 měsíců. Po uplynutí této doby bude zablokována jako nevyzvednutá a odeslána ke skartaci. Pokud si v závažných případech (např. hospitalizace) nestihnete In Kartu vyzvednout ani v této lhůtě, je vhodné nás upozornit e-mailem na info@inkarta.cz.
Co mám dělat, když jsem In Kartu ztratil?
Ztracenou nebo odcizenou hotovou In Kartu lze bezplatně zablokovat elektronicky na internetuinternetu nebo telefonicky na kontaktním centru tel. 221 111 122 po zadání hesla pro blokaci karty nebo osobně u kterékoliv pokladny ČD. Při zablokování a odblokování In Karty u pokladny musíte předložit osobní doklad. Při ztrátě, odcizení nebo poškození In Karty a následném požádání o vydání duplikátu In Karty obdržíte předběžnou In Kartu – duplikát jako dočasnou náhradu aplikace, kterou jste měl na ztracené In Kartě. Za vystavení duplikátu In Karty zaplatíte poplatek 150 Kč.
Jak dlouho trvá výroba čipové In Karty?
Zpracování žádosti, výroba a doručení hotové čipové In Karty do stanice určení trvá cca 28 dní. Na dobu výroby (pokud nepožádáte o kartu v předprodeji) obdržíte předběžnou In Kartu, která umožňuje využívat výhod příslušné aplikace (IN 25, IN 50, IN 100, nebo traťové jízdenky). Předběžnou In Kartu lze využívat ihned ve vnitrostátní přepravě.
In Kartu s vybranou slevovou aplikací si můžete koupit přímo přes internet v e-shopu ČDe-shopu ČD nebo v mobilní aplikaci Můj vlak. V případě požadavku na výrobu plastové In Karty si zvolíte stanici pro její vyzvednutí.
Úvod Typy jízdenek In Karta Držitel železniční průkazky